17 d’abr. 2008

Moreno Pisalfreno



Doncs comencem amb les presentacions, i com no, començarem pel més guapo.
Dintre del món de les dues rodes soc conegut com el gran... Moreno pisalfreno, i la meva historia amb les motos de gran cilindrada va començar bastant tard, als 27 anys. Abans, en la meva època de joventut havia “pilotat” un mític vespino, i una Honda NSR’75 les quals encara guardo amb molta estima.
Més tard, i per culpa dels insensats dels meus “amics” se’m va començar a passar pel cap l’idea d’adquirir uns moto una mica més seriosa. D’aquesta manera vaig decidir adquirir un pot a baix cost per veure si realment m’agradaria o no aquest món, una YAMAHA XJ600 de 19 anys i la realitat és que em va entusiasmar tot, la conducció, les activitats, els esmorzars amb els amics...d’aquesta manera i només un any més tard vaig adquirir la meva actual moto, que tot i no ser un últim model, m’encanta i em diverteix moltíssim, la KAWASAKI ZZR600.
Us presento unes fotos on apareixo amb la meva antiga moto XJ600, i una altre de la KAWA. Salut i gaaaaaaaaaaas!!