17 d’abr. 2008

Joan



Hola a tots,

Sóc el Joan, la meva
passió per les motos ve de molt lluny, encara que el meu currículum “motero” és realment curt. La meva primera moto de gran cilindrada (per dir-ho d’alguna manera) va ser una Kawassaki KLE, moto que vaig tenir durant poc més d’un any i que em va introduir en aquest món de les dos rodes. Aleshores compartiem els inicis amb una XJ (Moreno), i GPZ (Carlets) i una ja experientada R6 (Buti).

Actualment tinc una Suzuki DL 650 V-Strom (la reina dels Alps). Encara que potencialment no hi hagi un gran salt respecte a la KLE, m’ha permès obtenir noves experiències, molta més comoditat i seguretat , especialment en rutes llargues sempre compartides amb els companys del Picamoto.

Aconsellar a tothom que vulgui gaudir de la
moto, a tirar-ho endavant, però sempre amb màxima precaució. La moto ens aporta moltes bones sensacions, però hem de ser conscients de la màquina que portem entre mans i cames, ja que un error (ja sigui nostre o no), ens pot fer abandonar aquesta passió que tant ens agrada.

Animar-vos des d’aquí a posar els vostres comentaris, i convidar-vos a sortir amb nosaltres.

Salutacions i fins aviat.