18 d’abr. 2008

Carlets








Apreciats amics de les dues rodes, sóc el Carlets. Des de petit el món de la moto ha estat a casa meva, el meu germà Franc és realment un boig de les motos (actualment en te 8, crec ja he perdut la compte) i jo li segueixo els passos, i actualment en tinc tres jejeje. Rutes, concentracions, gràcies a ell i record del meu germà en pau descansi, vaig iniciar-me en aquest sector.

Tot va començar amb una gpz 500, que em va regalar un altre germà (josep mª), veient qu
e la moto i jo ens fèiem molt, vaig capficar-me en comprar-ne una altre, i no vaig tardar més de 4 mesos en tenir la segona moto, una CBR 600 F quin canvi..., dos anyets després vaig anar a per la tercera, una FZ6 naked que és la meva amant actualment. Quin plaer tindre aquesta preciositat entre les cames , com es mou !! Quin plaer estar amb els companys del PICAMOTO.












Esperant que coneixem més gent aficionada a la moto i fer amistats per tot el planeta!!



Apa, tremendos com diu Barry Shenne : V´sss