18 d’abr. 2008

Buti

Hola companys, jo sóc el Buti el Rod Stewart del Picamoto, dos motius avalen aquesta condició ja que sóc el més gran del club i el que porta més temps passejant amb bicicletes a motor.

La meva passió per les motos ve de molt petit, ja que el meu pare ha estat un apassionat de la moto, rodant hores i hores amb aquelles Impala de 175cc…….per aquest motiu a casa meva sempre hi ha hagut motos…En el meu cas, vaig començar amb les típiques vespino, passant per scooter de 75cc i 150cc i va ser a l’any 1998 quan vaig adquirir amb els meus estalvis la moto que havia somiat de petit la mítica Kawasaki ZZR 600 ( el sr. Moreno ara en te una) i des de llavors estic més enganxat que mai a les motos esportives, compartint aquesta passió amb diferents amics, fins que fa cosa de tres anys vaig anar enredant als membres del Picamoto a comprar-se motos grans per fer sortidetes i la veritat que estic molt satisfet i content amb ells ja que disfrutem veritablement i de forma molt sana la passió per les motos.

Any rera any hem aconseguit fer cada cop més rutes amb les motos, així com anar a concentracions i com no als grans premis de motociclisme i esperem fer moltes més aventures i si pot ser amb més gent que li agradi aquest món…